30 вересня 2024 року, в коворкінг-центрі «Навчання без обмежень» (ауд.1-210) відбувся семінар «Готуємось до COIL» для зацікавлених викладачів та гарантів освітніх програм факультету інформаційних технологій ХНУ , який провела в.о. завідувача кафедри КІІС Ірина Засорнова, яка була учасницею літньої школи університету ім. Адама Міцкевича (м. Познань, Польща).
«Інтернаціоналізація вдома через віртуальний обмін: створення мотиваційного середовища для Collaborative Online International Learning (COIL) ІІІ».
Семінар розпочала декан факультету інформаційних технологій ХНУ проф. Тетяна Говорущенко, яка наголосила на необхідності застосування різних практик інтернаціоналізації (в тому числі практики віртуальних COIL-обмінів) для підвищення якості освіти, дотримання принципів сталого розвитку під час організації освітнього процесу, а також застосування різних інтерактивних та сучасних форм та методів організації навчальних занять для підвищення зацікавленості студентів.
Крім цього, Тетяна Говорущенко відзначила, що важливою перевагою віртуальних COIL-обмінів для сучасних ІТ-фахівців, яких готує факультет інформаційних технологій, є здобуття навичок командної та міжкультурної взаємодії в різнорідному середовищі за умов територіальної відокремленості, а також посилення навичок англомовної комунікації.
Під час семінару спікерка Ірина Засорнова приділила увагу таким важливим питанням підготовки до COIL-обмінів, як підготовка до COIL, дизайн проєкту COIL, ознайомлення з різноманітними форматами COIL, використання можливостей і викликів міждисциплінарних курсів COIL тощо. Крім цього, на семінарі обговорювались аспекти прийняття традиційного викладання та навігація викликів для майбутнього освіти, вибір ефективних інструментів для міжкультурної онлайн-співпраці, розуміння спектру можливостей COIL-обмінів, стратегії для викладачів та студентів щодо подолання освітніх бар’єрів в проєкті COIL, а також найкращі світові практики COIL-обмінів. Девізом семінару став вислів Ірини Засорнової: «Черпайте натхнення для впровадження COIL у ваших освітніх компонентах!».